miercuri, 24 august 2011

1-Totul a inceput ....

.... cand m-am decis sa fac o plimbare cu buna mea prietena , Andreea , intr-un parc , discutand despre prostiile adolscentei , barfe , haine si tot felul de chestii superficiale.
Ne-am asezat comod pe o banca si parca am intepenit acolo . Vorbeam si vorbeam , si eram bine dispusa , fericita si ma simteam extraordinar . Andreea nu mai tacea din gura , insa imi place sa o aud.
Era iarna , afara era incredibil de frig insa asta nu ne-a oprit. Ne-am hotarat sa o luam din loc , sa ne mai dezghetam umpic. Cum mergeam , eu fiind absorbita complet in povestiile ei , ea si-a intrerupt firul spunand agitata:
-Haide sa plecam , ok?
-De ce ? am inceput sa ma incalzesc. Haiiide mai stam umpic , o rugam eu cu o mutra de catelus.
-Uitate in stanga ta , mi-a spus ea fara prea mare tragere de inima.
Cand am intors privirea , l-am vazut . El era un subiect de mult uitat , a fost doar o chestie de moment , acum mult timp , care a fost ingropata mult timp in adancul inimii mele intr-o camera incuiata a carei chei am pierdut-o definitiv.... pana acum . Alin a fost prima mea iubire , singurul la care am tinut. Pana sa-l cunosc luam iubirea "la misto" si nu credeam ca e posibil sa fii atat de tare indragostit de cineva. Era doar un joc pe care imi place la nebunie sa-l castig .
Nu are rost sa mai spun ca m-am indragostit nebuneste de Alin , si ca dupa o relatie de catva timp, nu foarte mult , el a decis ca vrea sa mai pipaie si alte funduri . Glumesc , doar ca el a vrut pe altcineva , nu pe cineva anume , numai ca nu pe mine . Nu prea am dat importanta despartirii atunci , si chiar nu m-a durut atat de tare. Sau poate nu eram constienta de asta .
Si uite-l aici , razand cu prietenii lui , dupa atatia ani (cam vreo 2-3) . S-a maturizat , arata de parca ar avea 20 de ani , arata mai bine , deja simteam cum ma inunda sentimentul ala numit ... dor? Mi-era dor de buzele lui , de atingerile lui , imi lipsea EL. Si pana sa-l vad nu realizasem asta .
-Ooo, lume noua . Ceau Andreea , Ana  , a spus el placut surprins. Ce va aduce pe aici?
-Stam in zona asta , stii , nu ? a spus Andreea batjocoritor.
Eu nu mai puteam sa scot niciun cuvant. Stateam si ma uitam in gol pentru ca nu vruiam sa ii intalnesc privirea.
-Haide , veniti aici , nu muscam , a spus unul dintre prietenii lui Alin .
Ne-am apropiat de banca pe care stateau si am inceput sa vorbim cu restul baietilor. Din cand in cand ma mai uitam la el si observam ca ma priveste , insa isi retragea privirea cand ma simtea cu ochii pe el . Era o prosteala , o copilarie . Si eu nu il mai vruiam , tot ce vruiam e liniste , fara drame , fara iubire , despartiri si tot tacamul.
-Eu ma duc pana la magazin sa-mi cumpar un suc , a spus Andreea. Va aduc ceva ?
-Stai ca vin cu tine , am spus eu repede usurata ca plec de acolo.
-Nu mi-o lasi mie pe Ana ? a intrebat-o Alin pe Andreea.
Aceasta a dat usor din cap si mi-a facut cu ochiul , tradatoarea.
M-am apropiat de el ...
-Ce vrei? l-am intrebat eu pe un ton indiferent
-Sa vorbim , nu te-am mai vazut de mult , te-ai facut frumoasa , a spus el incercand probabil sa ma dea pe spate sau ceva de genu .
-Da da stiu , multumesc , si nu avem ce sa vorbim .
-Tot virgina esti? a intrebat el fara pic de sfiala . Asa era mereu , un mare Don Juan , putea sa aiba toate fetele , si pe majoritatea le lua pentru o noapte si atat , era patetic , se ferea de iubire , vruia numai sex. Avea o inima de gheata
-Tot necioplit ai ramas , am spus eu pe un ton dur si am dat sa plec
Atunci m-a luat de mana si a zis :
-Ok ok o iau mai usor .. scuze , a spus el pe un ton care imi suna fals.
-Sigur. Spune direct ce vrei ...
-Nimic , mi-a fost dor de tine, a spus el incet .
Bravo , premiul pentru cel mai bun mincinos ii revine lui ... ALIN. Sigur , de parca eu as fi crezut asa ceva.
Pe drumul care ducea spre strada am vazut-o pe Andreea cu un suc in mana si o punga de pufuleti. Era salvarea mea .

Cand Andreea a ajuns acolo i-am propus sa plecam si ea nu s-a impotrivit.
Inaintea noastra se vedea o silueta care a devenit din ce in ce mai clara , o fata mica de statura , nici slaba nici grasa , cu un par saten prins in coada si o cordeluta roz , pe care as baga-o la categoria : fete simpatice si atat . Fata necunoscuta s-a apropiat de grupul de baieti , s-a dus pe langa Alin , i-a dat o palma peste fund , iar cand acesta s-a intors si a vazut-o s-a uitat o fractiune de secunda la mine si a sarutat-o brutal pe iubita lui.....

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga teenage girl,
    Scrii frumos si vad ca te inspiri din realitate. [dupa spusele tale]
    Mie mi se pare ca te inspiri prea mult. Nu, e in regula ideea, dar scrisul tau trebuie putin cizelat. Fii foarte atenta la expresii de genul: "-Ooo, lume noua . "
    Inca ceva: nu mai pune pauza inainte de semnele de punctuatie, nu-i estetic. Dar pune pauza dupa ele si mai ales, dupa linia de dialog. [voiam sa mentionez sa transformi linia de cratima in linie de dialog, adica ceea ce pui la inceputul unei replici - e mult mai frumos cu o linie mai mar, ca in carti]

    Tu stii sa scrii; imi place ca stii sa imbini descrierea cu dialogul foarte bine. E genul de povestire in care dialogul poate aparea mai rar.
    Povestea ta este una in limbaj aproape american, aduce spre acele comedii romantice care ne incanta mereu.

    Vad ca ai ales sa pastrezi numele in romana, cu timpul cred ca vei ajunge sa le transformi, parca au o nuanta mai fina intr-o alta limba.
    Dar aici nu am dreptul sa comentez, pentru ca tu esti autoarea si tu trebuie sa fii unica ce ia decizii de acest gen.

    Felicitari pentru ca te-ai apucat sa scrii, sau mai bine zis, reapucat - am vazut ca demult voiai sa scrii asa ceva.
    Spor la scris, eu astept continuarea!

    `miku

    RăspundețiȘtergere